Menu
Your Cart

Politica de anulare și returnare

Anularea comenzii

Dacă doriți, puteți anula orice comandă fără nici un cost suplimentar, cu condiția ca produsele să nu fi fost deja expediate din magazinul nostru, trimițându-ne un e-mail la [email protected] cu numele dvs, numărul comenzii și numărul dvs. de telefon.

Returnarea produselor

În cazul în care compania noastră este responsabilă pentru eventualele erori, returul este acceptat dacă ne anunțați într-o perioadă care nu depășește 14 zile de la data livrării. Aceleași 14 zile după livrare se aplică pentru toate celelalte reclamații referitoare la comandă. Rambursăm integral suma care corespunde valorii comenzii și expedierii.

Dacă eroarea nu se datorează companiei noastre, vă vom rambursa doar suma corespunzătoare valorii produselor. Costurile de transport sunt suportate exclusiv de client.

Nu se fac rambursări pentru lapte și alimente pentru bebeluși din motive de siguranță și calitate.

În cazul în care produsul are un defect și se află în perioada de garanție, acesta este înlocuit după informarea în avans a companiei noastre.

Returnările produselor sunt acceptate la cerere și numai dacă produsele sunt neutilizate și în starea inițială.

În cazul în care produsul a fost desfăcut și utilizat sau ambalajul original este deteriorat, nu vom accepta returnarea acestuia.

Dacă doriți să ne returnați oricare dintre produsele (din orice motiv) pe care le-ați comandat (în termen de 14 zile) și dacă acestea sunt în ambalajul original, costurile de transport sunt suportate exclusiv de client.

 

Restituirile se fac în termen de 30 de zile de la returnarea și primirea/verificarea produselor .

În cazul plății cu card de credit, tranzacția va fi anulată, iar cardul de credit va fi actualizat în consecință.

Înainte de a returna produsul, trebuie să ne contactați la [email protected] .

Adresa expeditorului:

PharmacyGreek

Serres, Kato Orini 62100

Grecia.

 

Procesul de returnare a produsului

La magazinul nostru

Ne aduceți produsul în magazin și dacă sunt îndeplinite condițiile de returnare, produsul este înlocuit cu același produs sau cu un alt produs la alegere.

Returnarea produsului prin poștă

După înștiințarea în prealabil a departamentului de retururi al firmei noastre cu privire la starea pachetului (dacă este deteriorat, vreun produs este defect, lipsește un produs comandat sau nu l-ați primit în forma sa originală), împachetați și expediați pachetul cu una dintre companiile de curierat partenere cu firma noastră, cu mențiunea „Taxă destinatar” (firma PharmacyGreek).

În pachetul returnat vă rugam să puneți o notiță în care să ne informați despre problema cu produsul returnat, telefonul de contact, numărul dvs. de comandă și chitanța, cu condiția ca produsul să fie eligibil pentru retur. Dacă pachetul ajunge și observăm că condițiile de returnare nu sunt respectate, produsul nu va fi acceptat așa cum s-a explicat mai sus. Acesta va fi rambursat clientului, iar costurile de transport vor fi suportate de acesta.

Dacă primiți coletul și produsele pe care le conține sunt deteriorate sau vărsate:

PharmacyGreek.ro va înlocui coletul, dacă ne trimiteți fotografii la [email protected] cu coletul dvs. din care să reiasă faptul că produsele selectate sunt deteriorate sau vărsate. De asemenea, ne veți furniza detaliile dvs. de contact (telefon, nume și număr de comandă). Procesul de înlocuire va trebui să aibă loc la 24 de ore de la expedierea coletului.